24. mars 2010

Det regner kjøttboller !

I dag tok jeg med meg lillesøtra mi for å se på "Det regner kjøttboler " Hadde lovet hun å ta henne med på kino for lenge siden, men den kom jo aldri til Kongsvinger :P 
Syns den var ganske søt :) 
Men tror den hadde vært dritbra om vi så den i 3D. Vi har ikke 3D kino i kongsviner, derfor ble det 2D. For filmen hadde bra efekter når det regna mat :P hehe, men ja. 
Tok også med fetteren min og kusina mi dit. så ble litt stress når de skulle plukke ut godis ogsånt, men ellers gikk alt fint :) Lillesøstra mi begynte å gråte av filmen så xD hahaha.
Dette er et bilde av søstra mi som gråt etter å ha sett på peter pan :P men jeg klarte ikke å knipe et bilde der hun var lei seg, for hun begynte å le av filmen :P

Nå må jeg legge meg, har prøve i morra så skal opp tidlig for å pugge :)
God natt, Bk
-----------------
Minner om konkurransen min der du kan vinne Christina Aguilera parfyme, shower gel og body lotion
Trykk HER for å delta :)
Lykke til <3

4 kommentarer:

Mari sa...

Hehe .. Må se den filmen en dag! :p

Mari sa...

sv: Var de? Kjedelig! Du får sende inn klage ^^

Ha en fin dag!

tH t. tran sa...

SV: kosta meg 3699 :(

Lisa Nguyen sa...

jeg vil også se den en dag! :D
sv: hehe, tusen takk! :D