20. mars 2010

Sliten

Uff, slitsom uke. Har bare øvd til russerevyen så jeg er utslitt. har vært der til kl tolv om kvelden også videre. så når jeg kommer hjem så er det rett til sengs. i morra har vi to forestillinger og det er de siste :D Blir trist da, kommer til å savne det men det er også godt å bli ferdig med det :) 

Blir mere blogging etter revyen. i morra er det freestyle konkurranse og :( kjedelig å gå glipp av den, men jaja. Russerevyen er bare en gang i året :)Ønskaer de som er med på konken lykke til ^^

Nå skal jeg spise så legge meg, må være litt våken til i morra :P
God natt ^^
Bk

4 kommentarer:

Mari sa...

Det så gøy ut :)

♥ Miss A -Kommenterer tilbake! sa...

Så bra :)
♥ Love Amalie -Hun som kommenterer tilbake!

mia sa...

Du er så flink til å danse! ^^

ingrid sa...

hørte russerevyen var utrolig bra i år!! :D synd jeg ikke fikk sett den :/