24. mars 2010

Trening

I dag var det dansetrening, og jeg la merke til at jeg ikke hadde trent freestyle. Det har bare gått en uke uten freestyle trening, har bare øvd til revyen. Kondisen min har gått ned, og jeg blir mer sliten i armer og bein. Så føltes ut som at det hadde gått 100 år uten trening :P
Men nå gleder jeg meg kjempe masse til aprilmesterskapet <3 Må nok øve mer på dansen min + spott så jeg ikke sitter med den kvelden før :P

Bk
-----------------------
Minner om konkurransen min ^^ 
Trykk HER for å telta

6 kommentarer:

♥ Miss A -Kommenterer tilbake! sa...

Jeg er heller i veldig "dansemood" hehe! :)
Ha en super fin onsdag videre!
♥ Love Amalie -Hun som kommenterer tilbake!

Kathrine Glosli sa...

SV; Ja tror nok at de går fort tomme ja! Jeg bruker min konstant!!

Lisa Nguyen sa...

oi, så pen du var i dansedrakta di da! :D

Lykke til med aprilmesterskapet <3

Nhi Diep sa...

så fin du var med den på ^^
lykke til med aprimesterskapet !

Lisa Nguyen sa...

sv: hehe, ja. de fleste skriker når de er glade. haha :D
tusen takk for kommentar btw <3

Eva sa...

så fin drakt du har