1. mars 2010

Hjerte navn :)

Har dere prøvd å tegne/skrive navnet deres som er hjerteforma? Venninna mi hadde tegna en sånn en en gang. Jeg kom på det igjen for litt siden og ville selvfølgelige prøve. Jeg prøvde det før, men med hele fornavnet mitt - Bich Kieu. et funka dårlig å putte åtte bokstaver i et hjerte :P
Men etter noen forsøk ble dette resultatet:

 
Det ble kke en kjempe fint hjerte, men man ser det? (A)
 
Det var litt værre med typen min sitt navn det var litt lenger (A) men tror det funka :)

Om du har lyst å prøve å tegne det selv, er det bare å starte med å tegne et vanelig hjerteform, så fyller du den med bokstavene i navndet deres :) så kan du viske bort streker som ikke skal være der ;) Eller om du øver å tegne inni hjerte og prøver uten senere. Navnet mitt ble skrevet uten formen, men megnus sin ble tegnet med hjerte først(A) klarte det til slutt uten det, men glemte å ta bilde.

Lykke til ! :D
BK

Ingen kommentarer: