31. mars 2010

Påskeegg kos

I går var jeg lenge på jakt etter et digert påskeegg som jeg hadde sett på charlottenbergsenteret, men fant det aldri :( Derfor kjøpte jeg to store egg fra Norge :P 
Jeg fylte den med hans favorittsaker og han ble veldig overrasket da han fikk dem :D Jeg ha først bare den ene, og øyene hans lyste. 
Så ga jeg han enda en og det så ut som øynene hans skulle ekspodere :P Det var vanskelig å gjemme det når man har to store påskeegg med seg, men jeg klarte det ^^
I dag fikk jeg påskeekket mitt, og jeg fikk også en stor :O Dette er også det første påskeegget jeg har fått i hele mitt liv så jeg ble kjempe glad :)) 
Han hadde fylt den med masse sjokolade hjerter på toppen ^^ 
tror det var 3 pakker med løvtynne sjokolade fra freia :D 
så nå skal jeg nok kose meg med masse godis :D
God påske 
Bk

9 kommentarer:

Nhi Diep sa...

oi, svææært :o haha så godt ut :D
heldig du da !

Sissi sa...

tusen takk for kommentar!
digger påskeegg :-D

Lucie sa...

Heldig :D

Anonym sa...

kooos da:D <3

Mari sa...

Oh! Heldig, du :D

Nina Pham sa...

Ouu, så store påskeegg! Jeg får ikke lenger jeg.. Huhu. God påske :D

♥ Miss A -Kommenterer tilbake! sa...

Naaaam! Jeg har allerede spist opp påske egget mit jeg :(
HA EN FORTSATT DEILIG PÅSKE!
♥ With love Amalie -Hun som kommenterer tilbake!

♥ Miss A -Kommenterer tilbake! sa...

sv; Det var vel egentlig bare fordi, jeg hadde hengt opp så veldig mye rart der fra før av! så det ble en litt sånn "alt mulig vegg" Hehe!

♥ With love Amalie -Hun som kommenterer tilbake!

ingrid sa...

sv: takk for kommentarene! :)
så heldige dere er som har så store egg :D jeg må på butikken og kjøpe et i XXL eller noe så fort de åpner (a)
GOD PÅSKE :)