15. mars 2010

Russ 10

Nå er det ikke lenge til russetia starter :) Jeg er med i russerevyen så det blir ikke så mye blogging. Temaet til revyen er "Tilbake i '10". Skal være der fra og med etter skolen til kl 23.00 lr kanskje lenger :P men jaja. Det er heldigvis ikke så mye å gjøre på skolen.
Det som er dumt er at jeg går glipp av dansekonkurransen :( ÆSJ

Afrikaekspressen <3
Gleder meg til å feire russetiden med dere jenter ^^

BK

---------------------
Minner om konkurransen min der du kan vinne Christina Aguilera parfyme, shower gel og body lotion :)
Trykk HER for å komme til konkurransen

2 kommentarer:

ingrid sa...

og jeg som er borte akkurat de dagene russerevyen er -.- good luck!

♥ Miss A -Kommenterer tilbake! sa...

sv; Ja det hadde vi :)
♥ Love Amalie -Hun som kommenterer tilbake!