22. mars 2010

Russekort :)

Fikk russekortene mine forje uke :D Jeg har bestilt to, men her har vi den orginale ^^
Har også fått klærene, kjempe fornøyd med de ^^, Buksa passa kjempe bra, så nå gleder jeg meg til å stryke på navnet mitt på den :D Mange som hadde bestilt for store bukser, så der hadde jeg flaks ^^Hadde tenkt til å bestille en unisex bukse, men da jeg prøvde en i S var de så store, jeg så bare ekstrakort ut. '
Så da måtte jeg finne en jentebukse, og glad for at jeg gjorde det :)
Tenkte jeg skulle bestille noe mer, men vi får se.

--------------------------------------
Husk at det forsatt er mulig for de som ikke har meldt seg på konkurransen min for å vinne parfyme ogsånt :)
Det er ikke så mange som har meldt seg på, så da er muligheten ganske stor for at du vinner :D
Du kommer deg til konkurransen HER

Lykke til 
BK

3 kommentarer:

Anonym sa...

Digger russekortet :D <3

save one for meeee ^^

♥ Miss A -Kommenterer tilbake! sa...

Så kult!
♥ Love Amalie -Hun som kommenterer tilbake!

tH t. tran sa...

Kult, du valgtet det sitatet jo! Heftiig:D