26. mars 2010

College jakke


Jeg hadde så lyst på denne jakka fra russedress, men syntes den var så dyr, 990 ,- kosta den. Så jeg trodde jo at jeg kunne finne en i butikken som var billigere, men det gjorde jeg ikke -_- også fikk jeg aldri prøvd den i S fordi de har kun unisex str. så den er sikkert driiit stor !!

(den er selvfølgelig finere på, du ser den på fokis i bloggen hennes)

Jeg stakk da innom fokis.se sin blogg og jeg så henne med en slik college jakke :O så skrev hun at hun hadde kjøpt den på bikbok! jeg måtte selvfølgelig se hvor mye den kosta og jeg stakk da innom bikbok sin hjemmeside og der stod det 499 :O !!!!omg  den må jeg bare ha, også er det jente str i tillegg ^^ men kongsvinger har ikke bik bok enda -_- så skal til Charliottenberg i morra lr no, og da blir den enda billigere 413,- bare :D 

PLIS, PLIS, PLIS  - Si at det er fler igjen !!!
BK

3 kommentarer:

tH t. tran sa...

Har settt de på Bikbok, de er kjempe fine. :)

Nina Pham sa...

De har flere igjen på Bik Bok her hvor jeg bor ihvertfall ^^ College jakker er kjempe fete!

ingrid sa...

sv: takk! jeg håper det gikk bra :)

Den jakka har jeg også sett på bikbok, kjempekul! håper de har den igjen, da :D