11. mars 2010

Nye sko til ... MOA !! x3

I dag fikk jeg melding om at jeg hadde fått en pakke, så da stakk jeg for å hente pakken etter dansinga, og der lå det SKO! :D
Men ikke hvilken som helst sko, SLØYFE sko ! <3
Jeg fikk de av Magnus :) Han kjøpte først svart til meg, men de var for store:(
Og da vi skulle bytte str, hadde de ikke fler igjen :( Så etter lenge med tenking, bestemte jeg meg for å ta de blå :) 
Haaaaalloooo, sløyfe jo (A)
Inne på Nelly.com ser man dette bildet her, den er svart. 
På siden står det at skoene er blå, derfor tenkte jeg at den var veldig mørkeblå. men nei da :P
Nelly har da alltid bilde av alle fargene.
Såånn her ser de ut, knall blå :D Heldigvis hadde jeg en sløyfe med helt lik maken farge så det passa da supert :D Gleder meg til å bruke dem ^^

BK

4 kommentarer:

CamillaLyngen sa...

svar:Ja, litt lang tid, men jeg skulle bare sjekke hvordan det funka, har liksom ikke noe bruk for det ;)

tH t. tran sa...

De var driit fine :D

Anonym sa...

ELSKER skoene!

mia sa...

Åh, de skoa var fine!! :)